poniedziałek, 19 grudnia 2011

Niemiecki online - motywy + słówka niemieckie

The German Flag : Flaga Niemiec w wiatru samodzielnie na biały Nauka niemieckiego, jak mówi moja nauczycielka jest taka jak ona sama: - "nudna i wymagająca" - nie mogę się z tym zgodzić - niemiecki może być naprawdę fajny! ;-) Chodzę do pierwszej klasy liceum - naukę niemieckiego rozpocząłem we wrześniu, a w zasadzie w październiku i strasznie mi się ten język spodobał!!! Stąd też pomysł na tego bloga.

Cel do osiągnięcia jest jeden - być naprawdę dobry z niemieckiego. Nauczycielka nie jest zbyt fajna, więc zaopatrzyłem się w podręczniki do samodzielnej nauki, profesjonalne słowniki Langenscheidt, wykupiłem dostęp w genialnym serwisie do nauki słówek, no i zacząłem prowadzić tego bloga ze słówkami z niemieckiego.

Będę chodził na lekcje, jak zwyczajny uczeń, odrabiał zadania domowe, jak zwyczajny uczeń, pisał wypracowania jak zwyczajny uczeń, ale po powrocie do domu nie będę zwyczajnym uczniem:

The German Flag : Działalności człowieka pokazywanie Flaga koszula Zdjęcie Seryjne 

A więc dla wszystkich chcących uczyć się niemieckiego online, nie wychodząc z domu ten fantastyczny blog jest moim prezentem na zbliżające się Święta.

3 komentarze:

  1. Blog na pewno się przyda w nauce. Jednak ja zapisałem się na kurs https://lincoln.edu.pl/krakow/jezyk-niemiecki aby nauczyć się porządnie języka niemieckiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. nauka przez internet z pewnością ma swoje zalety jak i wady jeśli chodzi o języki obce. Bardzo przydatne w ciągłej nauce są repetytoria https://www.jezykiobce.pl/76-repetytoria posiadające najważniejsze słówka i zwroty w danym języku obcym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nauka języka niemieckiego faktycznie może być przydatna jeśli ktoś zamierza używać tego języka. Ja natomiast jestem zdania, że fajnie przydaje się znajomość języka angielskiego. Jak również czytałam na stronie https://universe.earlystage.pl/franczyza to można otworzyć własną szkołę językową.

    OdpowiedzUsuń